Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Ομολογώ...

του Κωνσταντίνου Λένη

Ναι !!! Ομολογώ... Εγώ "απείλησα" την Πρύτανη στη χθεσινή συνεδρίαση της Συγκλήτου. Βέβαια, το ότι δεν άνοιξα το στόμα μου ούτε για να ανασάνω δεν έχει καμία απολύτως σημασία. Αρκούσε ένα συγκαταβατικό κούνημα του κεφαλιού για να γίνουν όλα αυτά. (Κάτι μου θυμίζει αυτό)

Τέλος πάντων, από τη χθεσινή παρέμβαση στη Σύγκλητο και από αυτά που ακούσαμε βγαίνουν τα ακόλουθα συμπεράσματα: 

1ον ή η Πρύτανης δεν γνωρίζει βασικά θέματα που αφορούν τη διαθεσιμότητα των διοικητικών υπαλλήλων (π.χ. ότι οι διαθέσιμοι υπάλληλοι, σύμφωνα με το νόμο, εξακολουθούν να είναι υπάλληλοι του Πανεπιστημίου, εφόσον συνεχίζουν να πληρώνονται από αυτό), οπότε αυτομάτως χαρακτηρίζεται επικίνδυνη να αναλάβει τις διαπραγματεύσεις με το Υπουργείο. 

2ον ή βρίσκεται σε διατεταγμένη υπηρεσία, με τις ευλογίες και τη συμπαράσταση του κ. Φορτσάκη, ο οποίος έσπευσε να της δώσει τα φώτα του στην εκδήλωση για τα 50χρονα του πανεπιστημίου.


Η προσωπική και αναίτια επίθεση που δέχτηκα κατά τη διάρκεια της παρέμβασης του συλλόγου μας στη Σύγκλητο και στο πρόσωπό μου όλοι οι διαθέσιμοι έχει ξεκινήσει από την Κυριακή 30/11/2014 ημέρα γιορτής του Πανεπιστημίου. Κατόπιν προσκλήσεως της Πρύτανης να παραστώ στην γιορτή θεώρησα υποχρέωση μου να παραβρεθώ. Τη στιγμή που πάτησα το πόδι μου στον χώρο της τελετής η ένταση, για κάποιο λόγο χτύπησε κόκκινο. Ήταν τόσο έκδηλη η αγωνία της διοίκησης μην κάνω κακό στην γιορτή που το «τι θέλει αυτός εδώ;» (κάτι εξακολουθεί να μου θυμίζει) ακούστηκε εκεί που καθόμουν, σχεδόν δέκα μέτρα μακριά.

Χθες στη Σύγκλητο ήμασταν αρκετοί εκεί και είδαμε τα γεγονότα (και όσοι δεν ήταν, είμαι σίγουρος ότι τα έμαθαν). Δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτό, γιατί η στάση της Πρυτανείας είναι, τουλάχιστον για μένα, αναμενόμενη. 

Αυτό που με εξέπληξε όμως είναι η στάση των υπολοίπων μελών της Συγκλήτου. Δεν βρέθηκε ούτε ένας να πει στην Πρύτανη «αυτό που λέτε είναι λάθος». Έστω ότι δε στέκει νομικά. Δεν άρθρωσε κουβέντα κανένας. Εξαίρεση ο κ. Τερέζης που μίλησε υπέρ των υπαλλήλων, αλλά με την ευχέρεια λόγου που τον διακρίνει, απέφυγε να πάρει θέση στο θέμα. Ήταν λες και η "Βασίλισσα" (όπως έχει χαρακτηριστεί, εμμέσως πλην σαφώς, από συνάδελφό της) έδωσε εντολή για σιωπή. Ομόφωνη απόφαση λέει το μήνυμα που λάβαμε όλοι. Άραγε συμφωνούν οι παριστάμενοι στην Σύγκλητο; (Θα σκάσω αν δε θυμηθώ τι μου θυμίζει).

Τέλος πάντων, επειδή κούρασα, θα κλείσω με μια ευχή: Κοιμηθείτε ήσυχα απόψε το βράδυ. Ο εχθρός δεν είμαι εγώ κι όταν τον βρούμε να είστε σίγουροι ότι θα είμαι στην πρώτη γραμμή να τον πολεμήσουμε. Θα ήθελα να σας ευχηθώ και όνειρα γλυκά, αλλά από ό,τι φαίνεται σας τα έχω στοιχειώσει. Το μόνο που μπορώ να εγγυηθώ είναι πως, όσο μου δίνει το δικαίωμα ο νόμος, που τόσο συχνά ευαγγελίζεστε, θα σας τα στοιχειώνω με την καθημερινή παρουσία μου.

Φιλικά,
Λένης Κωνσταντίνος
Ειδικός Γραμματέας
Συλλόγου Διοικητικών 
Υπαλλήλων Πανεπιστημίου Πατρών
(Διαθέσιμος, αλλά ακόμα μέλος της Πανεπιστημιακής κοινότητας)


Υ.Γ. Βρήκα τελικά τι μου θυμίζει…. Αλλά δεν μπορεί…… πέρασαν πάνω από σαράντα χρόνια…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου